Bàsic 2

 BÀSIC 2


B2 Unitat 1 Casa meva és casa vostra

Bloc 1. Al davant de la parada d'autobús

  • Activitat 1.1.Vocabulari i pronunciació sobre el tipus de carrer
  • Activitat 1.2.Numerals ordinals: masculí (primer pis, segon pis...)
  • Activitat 1.3.Comprensió oral: identifica l'opció de cada diàleg
  • Activitat 1.4.Comprensió oral: escriu el número de telèfon
  • Activitat 1.5.Comprensió escrita: llegeix i aprèn a esciure una adreça
  • Activitat 1.13.Vocabulari: relaciona la paraula (escolta-la i llegeix-la) amb el dibuix
  • Activitat 1.14.Comprensió oral: estructures per situar (és a l'esquerra, a l'esquerra hi ha...) i verbs de moviment (agafa el primer carrer a l'esquerra)
  • Activitat 1.19 Gramàtica: és / hi ha. Llegeix i completa les frases amb l'opció adequada.

Bloc 2. Al fons a mà dreta

  • Activitat 2.1. Vocabulari parts de la casa: presentació.
    Activitat 2.2. Vocabulari parts de la casa: revisió.
  • Activitat 2.3.Comprensió oral: descripció d'un pis (presentació estructures: és, fa, hi ha, té)
  • Activitat 2.4. Vocabulari de mobles, aparells de la casa 1
    Activitat 2.6. Vocabulari de mobles, aparells de la casa 2: relaciona la paraula i el dibuix
    Activitat 2.7. Vocabulari mobles i estances de la casa
    Activitat 2.8. Vocabulari: escriure paraules en un text.
  • Activitat 2.9. Comprensió escrita i oral: llegeix i observa, després escolta les estructures.
  • Activitat 2.10Comprensió escrita: llegeix i situa al plànol del pis.
    Activitat 2.11.Comprensió oral: escolta i tria la resposta correcta: situacionals.
  • Activitat 2.14. Gramàtica: és / hi ha. Llegeix i completa les frases amb l'opció adequada.

Bloc 3. Vull canviar el sofà

  • Activitat 3.1.Comprensió oral: mira el vídeo i selecciona l'opció correcta.
    Activitat 3.2.Vocabulari per descriure mobles: adjectius. Selecciona la paraula adequada.
    Activitat 3.3. Vocabulari per descriure pisos: escolta i selecciona l'adjectiu adequat.
    Activitat 3.5. Gramàtica: gènere i nombre dels adjectius. Situa l'adjectiu a la columna corresponent.
    Activitat 3.6.Gramàtica: adjectius per descriure pisos. Selecciona l'opció adequada.
  • Activitat 3.10. Gramàtica: pràctica d'estructures verbals VOLER+INFINITIU per expressar intenció i idea de projecte.
  • Activitat 3.16. Gramàtica: revisió de pronoms de complement directe (el, la, els les).

Bloc 1. Tinc un contracte temporal
Activitat 1.4 Gramàtica: repàs dels verbs per parlar de les professions i els llocs de treball.
Activitat 1.12 Gramàtica: conjuga el verb adequat a cada frase (consistir, treballar, tallar, pentinar, ser, conduir, repartir)
Activitat 1.17 Comprensió oral: relaciona les dues columnes. Presentació de vocabulari sobre les condicions laborals.

B2. Unitat 5 Què vas fer la setmana passada?

Bloc 1 Vaig arribar a Catalunya l’any 2006

Activitat 1.1. CL i CO. Presentació passar "vaig néixer".
Activitat 1.2. CO. Identificar activitats passades de la vida de la Marie
Activitat 1.3. Identificar la persona correcta (activitats passades)
Activitat 1.4. CL i CO. Completar verbs de la vida de Klaus Henkel.
Activitat 1.5. Identificar els mesos de l'any
Activitat 1.6. CO. V/F. La vida d'Antoni Gaudí.
Activitat 1.7. CL a/b/c. Test de cultura catalana (moments passats, accions acabades)
Activitat 1.8. CO Identificar expressions de temps passats de la vida de la Marie.
Activitat 1.9. CL. Relacionar expressions de temps amb imatges.
Activitat 1.10. CL. Completar text amb expressions de temps.
Activitat 1.15. CL. Completar preguntes sobre la vida de Pau Casals amb interrog. (quin).
Activitat 1.16. EO i EE. Fer una entrevista i escriure la biografia d'un company.

Bloc 2 He viatjat per tot el món


Activitat 2.1. CL. Relacionar ofertes turístiques amb activitats concretes.
Activitat 2.2. Voc. Identificar vocabulari turístic, paraules i imatges.



Bàsic 2 Unitat 6 Per llepar-se'n els dits!

Bloc 1. Una taula per a tres, si us plau

Activitat 1.1 Vocabulari sobre aliments: imatge+ sentir com es pronuncia + Joc de memòria
Activitat 1.2 Vocabulari sobre aliments + M'AGRADA/ NO M'AGRADA: imatge+ sentir com es pronuncia + explicació sobre què és
Activitat 1.6 Comprensió oral: escolta i relaciona les frases de les columnes (+ Activitat transcripció de l'àudio al final de l'exercici)
Activitat 1.7 Comprensió oral + comprensió escrita: escoltar el vídeo i seleccionar l'opció correcta (+ transcripció de l'àudio al final de l'exercici)

Bloc 2. L'escudella és boníssima

Activitat 2.1 Vocabulari sobre aliments plats típics: imatge+ sentir com es pronuncia + explicació sobre què és i com es prepara
Activitat 2.2 Comprensió oral + comprensió escrita: escolta i selecciona l'opció correcta (+ transcripció de l'àudio al final de l'exercici)
Activitat 2.5 Gramàtica: completa les frases amb el quantitatiu adequat (+ consulta la fitxa de gramàtica)
Activitat 2.11 Gramàtica: llegeix i selecciona el pronom adequat (+ consulta la fitxa de gramàtica: pronoms el, la, els, les)
Activitat 2.12 Gramàtica: llegeix i tria l'adjectiu adequat fent que concordi (atenció al masculí / femení, singular / plural)
Activitat 2.14 Pronunciació: escolta i selecciona l'opció adequada, grava't i compara (+ consulta la fitxa de sons nasals a final de paraula)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada